Naujienos AB „Šiaulių energija“ vartotojų patogumui – atnaujintas priimamasis

AB „Šiaulių energija“ vartotojų patogumui – atnaujintas priimamasis

2017.11.23

Šią savaitę AB „Šiaulių energija“ patalpose Pramonės g. 10 po remonto duris atvėrė atsinaujinęs vartotojų priimamasis. Jame klientų patogumui įrengtas eilės valdymo sistemos terminalas, kurio ekrane pasirinkę rūpimą klausimą, vartotojams bus suteiktas eilės numeris ir juos aptarnaus vienas iš devynių priimamojo darbuotojų. Dar trys specialistai čia konsultuoja klientus telefonu.

Priimamajame vienu metu apsilankius didesniam klientų skaičių, savo eilės bus galima palaukti patogiai prisėdus ant čia pat esančių minkštasuolių. Eilei atėjus, savo numerį pamatysite ne tik naujame dideliame ekrane, bet ir virš specialisto, kuris galės jums pagelbėti, darbo stalo.

Vartotojų priimamajame taip pat įrengtas klientų savitarnos terminalas, skirtas savarankiškai, per savo interneto banką, apmokėti sąskaitas už šildymą ir karštą vandenį, keičiant radiatorius už išleistą termofikacinį vandenį ir kitas paslaugas. Prie šio terminalo bendrovės darbuotojai apmokys besidominčius vartotojus naudotis bendrovės internetine elektroninių paslaugų svetaine mano.senergija.lt .

Primename, kad į bendrovės priimamąjį galite kreiptis sąskaitų, sutarčių ir skolų klausimais, taip pat atsiradus šilumos ir karšto vandens tiekimo sistemų problemoms, dėl minėtų sistemų priežiūros, norėdami deklaruoti skaitiklių rodmenis ir kitais rūpimais, su AB „Šiaulių energija“ veikla susijusiais klausimais. Vartotojų priimamojo darbo laikas I-IV nuo 7.30 iki 16.30, V nuo 7.30 iki 15.30.  

« Atgal