Klausimai - atsakymai Šilumos ir karšto vandens tiekimas Ką daryti, jei teka nešvarus, rudas karštas vanduo?

Ką daryti, jei teka nešvarus, rudas karštas vanduo?

Pirmiausia reikėtų kreiptis į namo šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją ir informuoti apie esamą situaciją. Jei problema yra namo vidaus sistemose, minėtas prižiūrėtojas galės Jums padėti.

Jei problema slypi ne Jūsų namo karšto vandens vidaus sistemoje, pavyzdžiui, nešvariu vandeniu skundžiasi ir gretimų namų kaimynai, reikėtų kreiptis į UAB „Šiaulių vandenys“. „Šiaulių energija“ šiuo atveju padėti negali: mes netiekiame į daugiabučius gyvenamuosius namus vandens, tik pašildome "Šiaulių vandenų" tiekiamą šaltą vandenį.

Pablogėjus geriamojo vandens kokybei ar įvykus avarijai vandentiekio tinkle visą parą galite kreiptis į „Šiaulių energijos“ dispečerinę(8 41) 540 008, (8 41) 591 214, 8 686 72413 arba „Šiaulių vandenų“ budintį dispečerį(8 41)524 442, 8 615 24222.