Jei dingo karštas vanduo

Pirmiausia reikia išsiaiškinti, kodėl nėra karšto vandens. Gali būti, kad kažkas iš kaimynų daro remontą vonioje ir laikinai atjungė karštą vandenį Jūsų laiptinei (pasižvalgykite apie tai informuojančių skelbimų). Kita karšto vandens nebūvimo priežastis gali būti avarija namo vidinėje karšto vandens tiekimo sistemoje arba „AB „Šiaulių energija“ atliekami kasmetiniai šilumos trasų bandymai, remontas. Informacijos apie pastaruosius reikėtų ieškoti spaudoje arba spausti čia .

Netikėtai nutrūkus karšto vandens tiekimui, reikėtų kreiptis į šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją ir informuoti apie esamą situaciją. Gali būti, kad iš karto sužinosite karšto vandens tiekimo sutrikimo priežastį ir išgirsite, kada vėl turėsite galimybę naudotis karštu vandeniu.  

Jeigu šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas – „Šiaulių energija“, vartotojai darbo dienomis turi kreiptis telefonais(8 41) 591 243, (8 41) 591 242, poilsio bei švenčių dienomis ir darbo dienomis po bendrovės darbo valandų – telefonais(8 41) 540 008, (8 41) 591 214, 8 686 72413.

Bendrovė atsiprašo gyventojų dėl nepatogumų, atliekant kasmetinius šilumos trasų hidraulinius bandymus ir šilumos magistralių profilaktinio remonto darbus, kurių metu kelioms dienoms sustabdomas karšto vandens tiekimas vartotojų būstams. Tačiau šie bandymai ir remontas būtini tam, kad šilumos tinklai būtų tinkamai paruošti šildymo sezonui ir jo metu būtų išvengta gedimų.